Question Pour Mon Ami

Question Pour Mon Ami. These examples may contain colloquial words based on your search. Astuce originale pour poser les questions à votre ami.

Repons Ces Questions Pour Gangne Mon Amitie Jule Junior
Repons Ces Questions Pour Gangne Mon Amitie Jule Junior from i.skyrock.net
100 idées de questions pour jouer à action ou vérité. Et cela peut donc être un peu bizarre de se voir un soir et de se poser des questions toute la soirée. Mon meilleur ami is my best friend (masculine) ma meilleure amie (feminine) so it does not mean i love you ((je t'aime) a asked by wiki user.

I am answering this question with details because i am in the secret hope than one of my moroccan best friend's will stumble upon it one day, remember my smile each.

Cela pourra aussi se faire sous forme de jeu. Learn vocabulary, terms and more with flashcards, games and other study tools. Je voudrais que mon ami (être) fidèle et compréhensif.2. Even if it is almost not used anymore.


0 Response to "Question Pour Mon Ami"

Enregistrer un commentaire

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel